keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Gonna let the light shine on me

Heloou! :3

3.4.2012
Innostuin nyt taas perustamaan oman blogin. Ajattelin enimmäksee antaa tän keskittyä kirjottamiseen ja valokuvaukseen mutta saatan jotai muutakin välil raportoida.

 Pitäis tässä kai vähän ittee esitellä näin aluks. Eli oon 16-vuotias tyttö Keski-Suomesta. Oon kirjottanu ja sepittäny tarinoita ihan pienestä asti. Valokuvauksen alotin 9-vuotiaana. Kirjoittamisen ja valokuvauksen lisäks lähellä mun sydäntä on musiikki. Laulan, kuuntelen ja soitan ite vähän kitaraa.

  Kesällä oon muuttamassa Tampereelle ja aloittamassa sitten lukiossa opiskelut.

Eniten tykkään kirjottaa runoja ja lyhyitä novelleja. Valokuvauksen suosikkikohteita on maisemat.
Ei mun tarvii varmaan itteeni enempää nyt esitellä, kirjoituste perusteella saa kyllä musta kuvan. (:

Tässä nyt loppuun vielä eilen kirjoitettu runonen (:

Rakasta minua iloiten
Suutele minua hymyillen,
halaa minua heiluen,
rakasta minua iloiten

Sulje minut pehmeään syleilyyn,

kiedo minut ihanaan rakkauteen

Anna sormus kultainen

merkiksi ikuisen rakkauden




Sydänterveisin: Cupcake♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti